2013-08-10 Aktualności

Zgodnie z aktualnym stanem prawnym od 1 sierpnia 2014 r. każda placówka medyczna jest zobowiązana zmienić sposoby przechowywania, generowania oraz udostępniania dokumentacji medycznej. E-dokumentacja ma usprawnić i ułatwić  pracę w placówce. Podczas konferencji "Elektroniczna dokumentacja medyczna - aktualny stan prawny, nowe technologie i możliwości finansowania inwestycji" zostaną omówione problemy związane z tym nowym systemem.
 

 

 

Czy wdrożenie nowego systemu będzie długoterminowe i pracochłonne? Jakie korzyści przyniesie to placówce medycznej? Jakie możliwości i zagrożenia przysparza wdrożenie nowego systemu? Czy elektroniczna dokumentacja medyczna jest przyszłością dla polskiej służby zdrowia? Na te pytania odpowiedzą eksperci. Patronem medialnym konferencji jest czasopismo "Gabinet Prywatny".

Tematyka spotkania:

- dokumentacja medyczna w świetle aktualnych przepisów

- finansowanie inwestycji informatycznych w służbie zdrowia

- bezpieczeństwo danych pacjentów w elektronicznym obiegu dokumentów

- digitalizacja dokumentów medycznych

- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR

- workflow - automatyzacja procesów biznesowych

- systemy radiologiczne (RIS)

- systemy do archiwizacji i udostępniania obrazów (PACS)

- systemy do badań laboratoryjnych (LIS)

- przetwarzanie i dostęp do dokumentacji medycznej w ramach Systemu Informacji Medycznej

- elektroniczne archiwum i brakowanie elektronicznych dokumentów medycznyc

- tablet w służbie zdrowia – szybki dostęp do dokumentacji

- Elektroniczna Karta Pacjenta i Lekarza, E-rejestracja, E-recepta

- wykorzystanie podpisu elektronicznego w placówkach medycznych

- wystawa sprzętu: skanery, urządzenia wielofunkcyjne, serwery, etc.

 

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla: kadry menedżerskej z działów administracji, IT finansów, zamówień, HR oraz zakładów diagnostyki obrazowej i zakładów diagnostyki laboratoryjnej; przedstawicieli administracji samorządowej, w tym przedstawicieli Urzędów Wojewódzkich odpowiedzialnych za zdrowie publiczne oraz reprezentantów władz powiatowych - doradców ds. ochrony zdrowia; przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia; przedstawicieli Narodowego Funduszu  Zdrowia.

Dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (w obszarze ochrony zdrowia) - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT.

 


Zgłaszam swój udział >>>

Więcej informacji:

Anna Włodarska
Kierownik Projektu
tel. +48 0 725 792 691
fax. (0-22) 244 25 37
anna.wlodarska [at] multitrain.pl

 

 

Copyright © Medyk sp. z o.o